Klant Management Systeem
Binnen TMC bedrijfskleding werken wij samen met onze klanten via KMS (klant management Systeem). Dit is een gemakkelijk systeem waarin onze klanten de volledige controle hebben over het bestel-, productie- en afleverproces. Nu hebben jullie alles duidelijk in een overzicht. Ook kun je op verschillende soorten apparaten inloggen op KMS. Zo kun je bestellen waar je maar wilt!
Hoe werkt het?
Als eerste log je met je eigen gegevens in op KMS. Je krijgt dan gelijk een pagina met producten die door jou als bedrijf worden of gaan worden benut. Per vestiging kunnen één of meerdere personen de bestellingen doen voor de medewerkers. Ook is het mogelijk dat de medewerkers alleen voor zichzelf de kleding kunnen bestellen. Zij hebben dan een budget van jullie en kunnen daarmee zelf hun eigen kleding bestellen. Daarnaast kun je ook de facturen en eerder gemaakte bestellingen terug vinden in het systeem.
Liever per afdeling bestellen i.p.v per filiaal?
Dit is zelfs alleen maar gemakkelijker. Het is dan zo dat jullie je eigen kleding paketten zien. Als je de naam van een medewerker in de zoekbal in typt krijg je gelijk de producten met de juiste maten erbij te zien. Zo kan je nog sneller bestellen.
Nog vragen?
Wil je meer informatie over hoe ons KMS systeem nu precies werkt? Dan mag je ons altijd bellen voor een afspraak via 073 6560 999.